joi, 27 martie 2008

Scuze de lunga pauză între postări!

Îmi cer scuze dacă v-am făcut să aşteptaţi o vreme, după cum bine ştiţi nu am mai postat nimic de o săptămână, şi nu pentru că nu aş fi avut subiecte, dar a trebuit să îmi reinstalez windowsul şi până am pus totul la punct şi am descărcat iar Firefox 2
(pentru că de pe Internet Explorer nu se vede bine blogul, în sensul că nu apar Ş Ţ Î şi celelalte, ci apare un pătrăţel alb cu margini negre. Şi uite că am găsit un minus pentru Internet Explorer. Mă enervează la culme mai ales versiunea 7, aia care se dă cu Windows Vista. Îţi ia o eternitate să încarci o pagină datorită "ingeniosului" sistem de phising, care cica opreşte viruşii... hai mai lasă-mă cu gogoşile astea! Auzi la ei! Fac pariu că sistemul lor de phising descarcă programe adware.
Depsre windows acum.
Dacă ai calculator de ultimă generaţie, merită să descarci Windows Vista. Dacă nu, las-o baltă, pentru că consumă multă memorie, e mai greu de operat cu el, şi are metode prea dure de protecţie, care nici nu prea funcţionează... să fim serioşi, domle! Ce-i cu lumea asta??
Vă spun eu, tot XP e mai bun ca Vista! (oricare - home edition, professional, service pack). Service Pack-urile nu le-am incercat, eu folosesc XP Home Edition, dar sunt mulţumit de windosul meu.

Niciun comentariu: