miercuri, 19 martie 2008

Farsa ”Titanic 2”...

După ce v-am prezentat un film excepțional, ”Restul e tăcere”, am umblat ca nebunul pe net să găsesc informații pentru un nou articol... și am găsit, nu glumă! Pe YouTube circulă un trailer ”Titanic 2”, unde cică îl găsesc pe Jack (care se vroia mort), înghețat pe fundul mării, în apropierea epavei ”Titanicului”, și îș dezgheață. Apoi Jack umblă printr-un New York al viitorului, etc etc.
Singurele chestii care mi-au atras atenția și au șanse să fie cu adevărat din Titanic 2 (dacă există așa ceva), sunt niște faze:
- O fază unde Jack vede la televizor știrea în care se anunță la televizor moartea lui Rose, ultima supraviețuitoare a Titanicului.
- O fază unde cineva îi zice lui Jack: ”Rose is dead.”
- O fază unde arată mormântul lui Rose.

Ulterior am aflat că s-a început filmarea pentru această producție în 2002, dar proiectul a fost anulat. Și Trailerul a fost făcut din mai multe filme a lui DiCaprio (știu de la uniforma de pilot din Catch me if you can...).

Iată și trailerul să vă convingeți singuri.

Niciun comentariu: