luni, 4 august 2008

Serialul Elodia la aniversarea a 200 de episoade...

Dan Diaconescu TV, Oglinda TV... când mă gândesc la aceste posturi TV (destul de rar, de altfel), primul lucru care îmi vine în minte e aşa zisul serial "Elodia", care a ajuns la episodul 200... şi devine din ce în ce mai enervant, reuşind să îmi distrugă nervii. Acum Diaconescu şi Lăzăruş încearcă să găsească un ţap ispăşitor în cazul Elodia, şi îl fac pe puştiu' supranumit "Monstrul din Bacău" (mamă, ce le scoate presa!), să "admită" că el a linşat-o şi pe doamna Cioacă. De fapt toată tevatura asta cu "Monstrul din Bacău" e o porcărie. Părerea mea e că puştiul ăla are probleme psihice şi poate fi influenţat să creadă că el a comis o crimă de care nu e responsabil. Nu ştiu despre cele două fete, poate că le-a ucis el, dar pe Elodia mă cam îndoiesc că a pus laba. În primul rând pentru că alea erau fete tinere, iar Elodia era... între două vârste, să nu zic altfel. De ce naiba s-ar uita Elodia la un puşti ca "Monstrul din Bacău?!". Când am văzut ce prostii pot să spună ăştia de la OTV, am luat o decizie: De acum înainte mă uit la OTV doar câte o secundă pe zi, adică exact cât am nevoie să apăs butonul de la telecomandă ca să schimb canalul... şi aşa vă sfătuiesc şi pe voi să faceţi.

Niciun comentariu: