duminică, 15 iunie 2008

Hai România la EURO!!!


După cum bine ştiţi, aceasta este perioada în care naţionalele de fotbal participă la Campionatul European, fiecare având un singur ţel: cupa. România are o grupă grea în această ediţie, însă până acum a făcut faţă, scoţând egaluri cu Franţa, respectiv Italia. Acum, calificarea noastră se bazează pe rezultatul meciului cu Olanda... şi pentru că n-avem încredere în Franţa că face egal cu Italia, trebuie să batem. Dar olandezii au zis "NU!". Adică nu ne lasă... hai, du-te d-aci! Tre să fi prost să alegi să pici în semifinale cu Franţa sau cu Italia, care îţi ştiu strategia şi sunt gata să te distrugă decât cu o Românie slabă, care nu ştie nimic. Deci, treaba e în felul următor: ei nu ne dau meciul deliberat (cum au declarat), ci intenţionat. (HUO!!! GLUMĂ PROASTĂ!).
Alăturat, România făcându-şi poze cu trofeul EURO câştigat... la jocul EURO 08 bineînţeles!
EDITARE DUPĂ CE EURO 2008 S-A ÎNCHEIAT: Era de aşteptat să o luăm în freză de la olandezi: joci ca o cizmă, o iei în freză ca o cizmă, nu?... de la Spania mă aşteptam să ajungă în finală, dar am crezut că va juca cu Olanda acolo, nu cu Germania. Dar, asta e, nu poţi avea mereu noroc... am pus pariu că dă Torres gol în finală, dar am fost deştept şi am zis că totuşi câştigă nemţii... şi am pierdut!

Niciun comentariu: